4/27/2014

PARFÜMEVİ YORUMLARIM


Herkes gibi benim de parfümlere karşı inanılmaz bir zaafım var. Yeni kokular denemeyi ve kullanmayı çok seviyorum. Aslında sizinle özdeşleşen bir kokunuz olması çok güzel bu yüzden aynı kokuyu sürekli kullanmak kulağa oldukça mantıklı geliyor ancak bir süre sonra sürekli aynı kokudan sıkılıyor insan. 
Bazen de günlük rutin işlerimize uygun parfümler tercih edebiliyoruz. Evde farklı, dışarıda farklı, spora giderken farklı parfüm kullanıyorum mesela ben. 
Herşey iyi hoş ama sürekli parfüm değiştirmek, bazen parfümü aldıktan sonra beğenmemek ya da tenimize uymaması ve ona bir sürü para vermiş olmak parfüm almanın en sıkıntılı yanlarından biri. Bu durumda bir çok insanın tercihi açık parfüm oluyor. Açık parfüm kullanırken de tercih ettiğimiz markanın kalitesi oldukça önemli çünkü koku orjinal parfüme benzemiyor ya da kalıcılığı bazen 1 saati bile geçmiyor aynı zamanda benim gibi hassas bir teniniz varsa alerji yapma olasılığı da çok yüksek.


En son kullandığım parfümevi.com.tr den gelen açık parfümden oldukça memnun kaldım. Dışından başlayacak olursak 3 parfümü oldukça şık bir kutuda göndermişler. Parfüm şişeleri marka ve cinsiyete göre farklı renklerde ve oldukça özenle hazırlanmış. (Sprey kısmını çok sevdim.) 
Kokular ise orjinaline oldukça yakın ve gerçekten çok kalıcı. İki kez sıkmanız bile yeterli, uzun süre sonra koku hala duruyor. 


Parfümlerin yanında iki adet de tester göndermişler. Ayrıca 3 adet parfüm aldığınızda kargo ücretsiz. En memnun kaldığım konulardan biri de normal şartlar altında 3 günden önce gelmeyen kargo ertesi gün elimde oldu. 


Tüm bunlara ilaveten iyatları ise oldukça uygun; 10 TL! parfümevi.com.tr ye girip beğendiğiniz ya da kullandığınız herhangi bir parfüme tıklıyorsunuz ve sizi o parfümle aynı kokuda olan açık parfüme yönlendiriyor. Böylece hangi parfüm hangi kokuydu kafa karışıklığı yaşamamış oluyorsunuz. Kesinlikle denemeye değer!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Thanks for your comments.