11/11/2012

SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND

       Merhaba! Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü fırsat bulup (cesaret edip) hayata geçiremediğim blogumu bugün açmış bulunuyorum. Bu işin çok kolay olmadığını biliyorum o yüzden biraz tereddütlerim var, ama zaten bu işte çok iddialı değilim. 
     Bir yıldan fazla bir süredir darmadağın olan hayatımı toparlamaya çalışıyorum ve başarılı olduğumu da düşünüyorum. Hep istediğim o "yeni başlangıçlar" kafamda çok şekillendi ama bir türlü adım atıp onları gerçekleştiremedim. Kimileri çürüdü, kimileri yeşerdi ama ben hiç vazgeçmedim. Önemli olan düştüğümüz yerden kalkabilmemiz ve ben ÇOK şanslıyım çünkü beni asla yalnız bırakmayan ve yeniden ayağa kalkabilmem de bana çok büyük destek veren mükemmel insanlara sahibim.
Beni bu kadar düşünen insanları hayal kırıklığına uğratmamak için artık tamamen toparlanıp, hayatımı düzene sokmam; eskiden olduğu gibi güçlü, hayallerinin peşinden koşan, istediğini başaran Gonca olmam gerekiyor. Bunun için bir yerlerden başlamam gerekiyordu. Derslerimi yavaş yavaş toparlamam, spor ve piyanoya başlamam, sağlığıma daha çok dikkat etmek yaptığım en önemli şeylerdi. Şimdi biraz da keyif aldığım şeylere yönelme zamanı.
İstediğimiz, hayal ettiğimiz şeyleri gerçekleştirmek için beklememeliyiz. Hayat akıp gidiyor ve bazen bizim için çok önemli olan şeyleri kaybetmeden fark edemiyoruz. Sahip olduğumuz her şeye şükredelim. Ben artık öyle yapıyorum ve şimdi her zamankinden daha umutlu ve güçlüyüm. Artık parlama zamanı. :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Thanks for your comments.