12/06/2012

Alla Beni Pulla Beni


Pullu payetli elbiselerle ışıldamaya devam ediyoruz. Eskiden beri severim pulları kıyafetlerde ya da aksesuarlarda ama tamamı pul olan şeyleri taşımak hem zor hem de fazla gösterişli gelirdi bana. Büyüdüğümden midir, son yıllarda bu tür elbiselerin yükselişe geçişinden midir nedir bayılır oldum payetli elbiselere. Ünlülerin kırmızı halıda sıkça kullandığı ve moda tasarımcılarının da kreasyonlarında sıkça yer vermeye başladığı elbiseler, bizim için de sadece düğün ya da nişanda giyilen abiye modelleri olmaktan çıkıyor.


Payetli elbiseler giyerken dikkat etmemiz gereken noktalar var. Tamamen pullu, çok parıltılı ya da birden fazla renkli elbiseler giyiyorsak özellikle aksesuar, saç ve makyajda olabildiğince sade olmalıyız. Elbisemde şu renk pul da var her tarafımda her renk olabilir, ayakkabım da gösterişli olsun, ay çantamda da taş olsun hatta küpemi kolyemi takayım takıştırayım derseniz bir anda kendinizi elinde mikrofon, sahnede şarkı söylemek üzere bulabilirsiniz. Benim tavsiyem, naçizane, ayakkabı ve çantayı olabildiğince sade tutmanız ve takılarınızı dekoltede kalan kısımlarda kullanmanız. Topuzlarda küçük küpeler, kolda zarif bir bilezik ya da göğüs dekoltesinde abartısız bir kolye gibi.




En beğendiğim iki isim; Blake Lively ve Lauren Conrad payetli elbiseleri sık ve doğru kullananlardan. İkisi de abartısız bir şekilde gayet şık ve güzel görünüyorlar. Doğru kombinlediğinizde Lauren gibi günlük hayatta da kullanabilirsiniz, ya da çok abartılı olmasın istiyorsanız Blake gibi saçlarınızı oldukça salaş, doğal görünümlü toplayarak elbiseyi bir nebze sakinleştirebilirsiniz.

Payetli elbiselerin kurtarıcılar olduğunu düşünüyorum. Aniden gitmemiz gereken önemli organizasyonlarda, davetlerde, kokteyllerde, düğünlerde, toplantılarda ve doğru kombinlediğimizde her yerde! Ne giyeceğimizi bilemediğimiz zamanlarda hiç zahmetsiz gayet ışıltılı ve iddialı görünebiliriz. Daha önce denemediyseniz ya da pullu şeylere pek sıcak bakmıyorum ama farklı şeyler de denemek istiyorum diyorsanız biraz cesur olup, payetlileri denemenizde fayda var diye düşünüyorum. Hem tek parçayla pırıltılı hem de çok moda ve uzun yıllar da öyle olacağa benziyor.




2 yorum:

Thanks for your comments.